Teknoloji, Oyun & Webmaster Yazıları Dizisi – Google & Seo - Teknoloji ve Oyun İncelemeleri, Android & İOS Oyunlar.

pes-2013-demo

Pes 2013 Bundesliga Ligi Lisanslı Yama İndir

12 ay önce yayınlanan bu yazı tarafından Oyun, Oyun Yamaları kategorisine eklenmiş.

pse 2013 bundesliga

Bu sene şampiyon olan takım Bayern Munih takımı bundesliganın en önemli takımlarından biridir.Birçok arkadaşımız Bundesliga ligini Bayern munih’in şampiyonluğu üzerine indirmek istiyoruz.Tabiki Konami Bundesliga ligini eklemedi.Bu sebep üzerine bizde yamasını indiriyoruz.En güncel kadrolar en güncel transferler bu yabancı yapımlı yamada bulunuyor.

 

Yeni Müzikler Eklendi:
Default – Django Django
Blue Cassette – Friendly Fires
The Wave – Miike Snow
Sleep Alone – Two Door Cinema Club
Where Are Your People – We Have Band
If Only We Remain – Two Wounded Birds
Garden – Totally Enormous Extinct Dinosaurs
Everybody’s On The Run – Noel Gallagher
Please Ask For Help – Telekinesis
What Else Is There? – Röyksopp

 

 KURULUMUNU YAPMADAN ÖNCE LÜTFEN PES 2013 ün SÜRÜME TAM UYUM SAĞLAYIP SAĞLAMADIĞINA DİKKAT EDİN.

 

İndirmek için TIKLAYIN.

   Rar şifresi : byseqoseqo   

2.alternatif Link ve videolu anlatım aşağıdadır

Alternatif linkin kurulumu aşağıdaki videoda anlatmıştır. Bütün yamaların kurulumu aynı yöntem ile olmaktadır.

Yukarıdaki linkten yapamadıysanız aşağıdaki linklerden en güncel yamayı indirebilirsiniz. Bu yamada her şey mevcuttur.

İndirmek İçin Tıklayınız

 

Bu yazılara da göz atmak ister misiniz?

fifa 2015 sistem gereksinimleri
Fifa 2015 Oyunu Sistem Gereksinimleri
  Electronic Arts tarafından yeni nesil oyun motoru Ignite Engine ile geliştirilen Fifa 15′in sistem gereksinimleri belli oldu....
4 hafta önce yayınlandı.
dünya kupası yaması
Pes 2014 Dünya Kupası Yaması İndir
PES 14 Dünya Kupası Yaması Dünya kupası kim kazanacak diye beklerken her beklediğimiz zaman içinde bizimde...
1 ay önce yayınlandı.
en güzel oyunlar
En Zevkli Oyunların Adresi
    Merhaba arkadaşlar bu gün size yeni açılan koyunoyun.net sitesini tanıtacağım. Bildiğiniz üzere flash...
1 ay önce yayınlandı.

Bu yazıya 18 yorum yapılmış.

  1. Süper çok teşekkür ederim sorunsuz çalıştı.

  2. Teşekkürler

  3. süperrrrrrrrrrr

  4. indiriyorumda ben crackten giriyorum çalışırmı

  5. öbür indirdiğim yamaları yüzleri falan etkilemez demi

  6. diğer yamalar gibimi kuruluyor

  7. CRC hatası veriyor nası hallederim

  8. yamayı yukledım sımdı ne yapmam gerekıyor bılmıyorum

  9. kurulumu nası oynu etkiliyormu bilgisayarımdaki tek oyun oda ondan

  10. YÜKLENİYO İNŞALAH OLUR

  11. bende extreme var ama uyum sağlarmı

  12. nereye kurucam
    yardım ederseniz
    sevinirö

  13. nerden indiryoruz ?

    • İndirmek için Tıklayın. Yazısını tıkladığınızda indirme işlemi başlayacaktır.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?